|
הזמן בראי הגיאוגרפיה:
השוויצרים מייצרים אותו.
האנגלים, מתעלמים ממנו.
השבדים והגרמנים שומרים עליו.
הצרפתים, האיטלקים והספרדים מבזבזים אותו.
האמריקנים אומרים שהוא שווה כסף:
Time
is
money ובעברית:
"יקר שבעתיים זמני " ©
רק שזמן יקר יותר מכסף:
אי אפשר לצבור אותו. ואי אפשר להחזיר אותו.
גם כשיש הרבה ממנו, אין אפשרות לאחסן אותו -
לשימוש כשצריכים. ואפילו לא להוריש אותו! והכי גרוע,
לא מקבלים עבורו ריבית. זמן שבוזבז אבד לעולמים. לכן
זמן חשוב יותר מכסף!
|
 |
הכלל הראשון והבסיסי לחסכון בזמן: יש להימנע מלעשות אותו הדבר פעמיים.
הכלל השני לחסכון בזמן: כשמידע לא מצוי, מומלץ מאד להשלים אותו מראש - אחרת זה יצור ניגוד לכלל הראשון.
הכלל השלישי לחסכון בזמן: הכנה ובקרה
יש להכין רשימת פעולות (checklist) ולא מתחילים לפני שהיא מוכנה.
רשימת הפעולות צריכה להיות הגיונית. רציפה ומתוזמנת (לו"ז).
הכלל הרביעי לחסכון בזמן: בכל פעולה דאגו מראש לאלטרנטיבה -
תחליף בעברית פשוטה.
על התחליף/ים להופיע ב checklist שלא לעמוד בניגוד לכלל הראשון השני והשלישי!
הכלל החמישי: עדיף לטעות מהר
גיליתם טעות – פתרו מיידית ומהר, או דלגו לתחליף. אחרת, זה בניגוד לכל
ארבעת הכללים הקודמים. כי זמן חשוב יותר מכסף!
הכלל השישי: (לא חל על מי שזוכה כל שבוע בפרס ראשון במפעל הפיס): יש קיצורי זמן. אין קיצורי דרך!
!Unless you feel very very lucky, do not use shortcuts
הכלל השביעי: להיות ספקן (סקפטי) לכל אורך הדרך: ליישם בקרה רציפה. כל הזמן לוודא. ולא להפסיק לבדוק.
ויש עוד אפשרות לחסוך זמן בשיווק -
להתקשר אלינו. חוסך הרבה זמן, חוסך הרבה כסף, וחוסך הרבה הרבה כאב ראש! צור קשר
|
צור קשר
למפת האתר
להגדרות לחץ כאן
עקרונות השיווק
|

מעשים במקום מעשיות
|
מכירות ובקרה שיווקית בארץ ובחו"ל
במקום להתייאש מהשוק - בואו נטפל בשיווק
אנחנו משפרים ביחד אתכם: את המכירות. את המוכרים. ואת המוניטין שלכם.
ביחד - נמכור יותר. מהר יותר. רווחי יותר!
האם אתם מוכנים להצלחה?
|
© Entire contents copyright
|
|
|
|
|